5 Kasım 2011 Cumartesi

YİRMİ İKİNCİ SONBAHAR

Sonbahardayım.
Yeniden anlamlandırdım.
Yalnız şiir yazardım,
Solanlar,dökülenler,
Hüzün anlatan melankolik kelimeler,
Kalemime akardı.
Yağmur ağlatırdı,
Ayrılıklar hatırlanırdı.
Yalnız izlerdim pencereden bulutları,
Yakamazdım ışıkları.
Karanlığı severdim ben hep,
Aydınlık cesaret isterdi.
Sonbaharda durup dalardım ben hep.
Pişmanlıkların özeti,
Gidenlerin özlemi,
Geleceklerin bekleyişi,
Sonbaharda çökerdi aklıma.
Bilmem neden hep sonbaharda.
Neden o zayıf anlarımda.
Neden bu kadar acımasızca.
Sonbahardayım.
Yirmi ikinci sonbahar.
Tanıdık gelmiyor.
Yaprak düşüyor da yüzüm düşmüyor.
Şiirler coşkun,ele avuca sığmıyor.
Seninle mevsimler geçiyor.
Yeniden anlamlandırdın.
Sonbahardayım,mutluluk her gün yağıyor.

                                                  YELİZ AYAN – 27.10.11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder